Bedussss tuhaf cevaplar gelmiş. Herkesin bütçesine göre. Benim hastanemde her firma ile çalışamıyorsun kendi anlaştıkları sadece onlarda paket fiyat verdi. Doğum içinde mi falan diyorlar. Millet kaça doğuruyor anlamadım doğrusu. Benim doğum 6500 TL doğum fotoğrafçısı 1700 TL ki anlaştım fotoğrafçı ile, oda süsleme kaldı o da işte 2000 dediler ama içinde çok detay var ben daha sade istiyorum o yüzden netleşmedi. Yani 10 bini bulacak. Fiyatlar böyle ve kesinlikle hem bütçe hem de zevk meselesi.içinden ne geliyorsa öyle yap, biz kadınlar hakediyoruz ;)