Reykzy Zeynoveannesi benim ki 3063 kg olmuş ilaca devam pazartesi yokum en son pazartesi al bırak dedi sezeryanla alsam iki hafta sonra alırım dedi bir hafta on güne doğar bu sancılarla dedi yaşadığın herşey normal karnında kocaman bebek var dedi
Skrnshn834 Arkadaşlar ishal ve kabızlığı heyecan da yapıyor bir ara ben çok stresliyken yollarda tutamaz eve koşardım özellikle ishali stres yapıyor.
Reykzy İshal salgını varmış internete güvenme dedi kanala inme olayını da sordum öyle bişey yok kafası zaten aşağıda dedi
Reykzy Zeynoveannesi bende çarşamba sabahtan gidicem sen çok üzüldün gelmiyo diye üzülme heran gelebilir bunu kimse bilemez
Zeynoveannesi Reykzy öyle ya artık görmek için sabırsızlanıyorum bide eşimde yanımda yok ya bebek gelirse eşimde gelecek birazda o yönü de ağır basıyor 😂 artık gelse de eşimi de görsem diye 😩 o beni bunalttı sanırım artık 🙄