Zeynoveannesi ozgealtinoz ishal gibi karın ağrısı ama ishal çıkmıyorum tuvalete anlamadım da ☺️ yarın sorcam bakalım ayy inşallah Az kaldı falan der 😂
ozgealtinoz Zeynoveannesi benim doktorum haftaya Cuma gün vermişti ama sanki daha erken doğum yapakmışım gibi hissediyorum kasılmalar alt bölgeye baskı arttı😊hepimize hayırlı doğumlar olsun 🙏
Zeynoveannesi hunilimom valla öyle ya bende annemlerin yanındayım doğum için geldim annem oruçlu diye sabah kalkıp çocukları doyuruyorum bitanesini okula yolluyorum falan ama zorlamaya başladı iyice 😂
Zeynoveannesi Reykzy kontrolüm yarın dostum❤️ yarın yazarım Allah nasip ederse Bi gidip geleyim de ☺️
MLK Zeynoveannesi 37 haftayım bende de üç dört gündür oluyo her sabah böyle garip bi karın ağrısıyla uyanıyorum sanki adet olmuşum gibi korkutucu bi ağrı sonra tuvalete çıkınca biraz rahatlıyorum dediğin gibi ishal olmuş gibi ki normalde bende kabızlık çeken birisiyimdir🤷🏻♀️
MLK Zeynoveannesi olabilir canım araştırmadım ve doktoruma sormadım ama belki vücudumuz kendini doğuma hazırlarken oluşan yan etkilerden birisi olabilir
hunilimom Zeynoveannesi internetten arastirdim doğum belirtilerini azcik tutuyor herkes ishal olmazmış mesela mide bulantısı olur muş ve gebeliğim boyundaki enerjim hiç yok yorgun olunuyormus
Zeynoveannesi hunilimom bende yorgunum ya ama yinede günlük işlerimi yapacak kadr kalkıyorum hareket ediyorum squatımı faln yapıyorum yani 💁🏻♀️
Zeynoveannesi Reykzy benimde sürekli akıntım oluyor ama kanlı yada, kahverengi değil işte 🙄 valla artık nişan bekliyorum bazen kızımla konuşuyorum kızım Bi belirti göster gelirken diye 😂
hunilimom Zeynoveannesi bende hiç yok bütün gün tv karısında uyuyorum uzanıyorum zar zor yemek yapıyorum