DnzNhr yaa canım öyle diyorlar sen diyince daha da emin oldum ben hiç anlamıyorum çünkü başından beri kız hissediyorum ama erkekte olsa kızda olsa evlat candır sağlıkla kucağımıza alalım inşallah❤❤🙈🙈 ay at tabi ben pek anlamıyorum ama bakarız bir şekilde 😂