Badgirl_ Kasım ayındaysa doğumun büyük ihtimal erkektir canım ekimde ise kiz😂tecrübeye sabit soyluyorum
Yoncagul Aycabu bende tam 12 haftalık oldum ve kontorluma daha 8 gün var demekki böyle gözüküyor basbayaaa adam bu el ayak fln . Ben daha 3 aylık diye o kadar duşunmemiştim de . allahımm
sevgitekes Aycabu 11+3 erkek pipisini gördüm dedi doktorum 9+4 yine erkek ultrasyon resmini attım bakın isterseniz
ase Aycabu Benim de 12 haftalık ve doktor sanki erkek gibi ama net değil dedi. Bir sonrakinde bakalım :)
DnzNhr Aycabu canım nub teorisine göre kız 😊 ama tahmin tabi bi önceki yorumum teoriye göre değildi ☺️
Aycabu Yoncagul aynen ben de gittiğimde bi şaşırdım çünkü en son gittiğimde küçük bi kese gibi bişeyler görünüyordu şekilsiz 😂 elleri ayakları falan baya net görünüyordu bizde 🙏 hareket etmedi hiç ama sanırım o yüzden de pek görünmedi cinsiyet falan