AsenaD Birkalpdaha @asenalvntdgrmnc benim instagram adresim takiplesebiliriz sonucta hamis kardesligi var 😊 bende otur seyler dusunuyorum sana da yardimci olabilirim neler yapabilecegimiz konusunda 🙈😊
Dera Ben 15 mayisda 2 li taramaya gidecektim ki 10+5 de kanamam geldi, acilen doktora gittim ve jelle igne verdi. O gun doktor bi erkek geliyo sanki dedi. Su an 11.hafta bitti, raporluyum ve 12. Haftada kontrole gitmeyi dusunuyoruz. Yuzde 50 dusuk ihtimali varmis.
Cigdem07 ilaydakani Çok ama çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏 Aaaa bilmiyordum gerçekten ben hep erkek düşündüm ama ikiside evlattır. Benim için hiç fark etmez eli kolu düzgün olsun ❤️🙏
Cigdem07 AsenaD AsenaD Canım dualarımız seninle inşallah sağ salim kucagına almak nasip olur. 🙏🙏 Rabbim kimsenin kucagını boş bırakmasın . Evet ara sıra bendede oluyor o ağrılar ama rahim büyüdügü icinde oluyormuş öyle demişlerdi bana
AsenaD Cigdem07 aminnn cumlemizin insaaalahh 🙈❤ Sagolasin ogrenmis oldum bende 👍🏻 korktum bu sancilar neyin nesi diye
Cigdem07 AsenaD Korkma canım Bebek büyüyor ve kasıklarda ağrı yapması normal bende araştırdım arkadaşlarıma sordum hepsi bebek büyüyor rahim büyüyor ondan dolayı baskı yapar dedi
AsenaD Cigdem07 iyiye isaret yani 🙈❤👍🏻 ohh icim rahatladi vallahi gecen gun uzandim boyle disardan hissedilmez ama icimde hareket ettigini hissettim 🙈😊 yine hissetmek istiyorum ama tik yok dahaa tam olarak ne zaman hissederiz kii acabaa
Rbs111 Cigdem07 bugün 11+1 olduk😍 bende 22 Mayıs gidicem ve cinsiyet öğrenir miyim bilmiyorum 😍 özeller söylüyormuş özele gidicem😍😍
GamZze ilaydakani kızlar bende 19 Mayıs da gidicem tam 11 haftalık olucam randevuya gittiğimde ikili tarama testi olabilirim diğmi
busraburak14 Ben bugun 11+1 gittim tahminde bulundu kizlar ama net icin tabi 1 ay dedi ❤️ Bana erkek denildi hayirlisi bakalim gonlumden hep kiz geciriyor hala umutluyim😍
sevgitekes busraburak14 banada 9+4 te erkek 11+3 te erkek pipisini gördüm dedi doktorum yarın yine gidicem netlesir korktum kimseye de demedik cinsiyeti yarın 15+3 üm kesinlesir
Betulackln Ben 11. Haftamda gittim erkege benziyor dedi bakalm 2 hafta sonra tekrar gidecem insallah kesinlesir yarin 12. Haftam
Baharelmali AsenaD hayırlısı olsun canım bende 11/3 üm aynıyız benimde oluyo arada kasık ağrılarım özellikle çok ayakta kalınca öksürünce normalmiş ama
AsenaD Baharelmali yaaa benim dr um benimcok bilgilendirmiyo Allahtan Bisi olmazsa dogumumuz kacinci aya gelecek canim ya
AsenaD Baharelmali @asenalvntdgrmnc benim instagram hesabim canim hamilelik surecimizi birlikte konusarak gecirebiliriz 😊 hamiş kardeşligiii