Cigdem07 Merhaba kızlar :) şuan 11 haftalığım 17mayısta doktor kontrolum var sizce cinsiyet öğrenmem mümkünmü :) tabi gösterirse
Rbs111 Cigdem07 bugün 11+1 olduk😍 bende 22 Mayıs gidicem ve cinsiyet öğrenir miyim bilmiyorum 😍 özeller söylüyormuş özele gidicem😍😍
Ezgi2019 Ben yarın 11. Haftama giriyprum en son 10. Hafta başında gittim dr. İkili teste çağırdı cümsiyet görevilirmiyiz dedm bi ihtimal dedi ama kesin olarak 14-16 hafta dedi 🙄
Cigdem07 Ezgi2019 ya benim arkadaşım tam 3 ayında gitti kız dedi ona mesela bende 3 ayıma girdim mayıs 20de dolu dolu 3 ay oluyorum ☺️ İnşallah söyler doktor
Cigdem07 Mavisevdam 11 haftada artık kız erkek ayrımı yapılıyormuş ama gösterirse artık 😀 benim arkadaşım 3. Ayında kız olduğunu söyledi doktor %80 kız dedi
Mavisevdam Cigdem07 Ben 16 haftamda öğrendim. Hep ilk basından beri erkek hissediyordum erkekmiş meğer 💙 sen ne hissediyorsun canım
ilaydakani Cigdem07 Allahım gönlünüze göre sağlıklısını versin ama derlerki hamileyken rüyanızda erkek görürseniz kız , kız bebek görürseniz oğlunuz olur 😊 herkesin içinden elbetteki bi cinsiyet geçer umarım gönlünüze göre sağlıklı bir bebiş olur ...
GamZze Cigdem07 senin kesin erkek o zaman anneler rüyada görürmüş ben görmedim daha işsllah bende götürüm 10+2
Cigdem07 ilaydakani Çok ama çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏 Aaaa bilmiyordum gerçekten ben hep erkek düşündüm ama ikiside evlattır. Benim için hiç fark etmez eli kolu düzgün olsun ❤️🙏
AsenaD Kizlar bende 11+3 oldum 16 mayista randevum var ❤ En basindan beri kiz hissediyorum kiz annesi olacak gibi. Daha once iki dusuk yasadim cinsiyeti onemli degil saglikli olsun yeter 😊 dua edin bana emi birbirimizib dualarinda bulunalim 😊 birde kizlar sizinde arada bi ufak agrilar giriyomu karninizaa
Birkalpdaha AsenaD bende düşük yaptım ve suan 11+1 im kız hissediyorum ama insan basından kötü anılar gecince sadece saglıklı olsun diliyor😇 agrılar bende de var canım hatta bir çok hamilede var rahim büyüdügü icin normal diyorlar kötüye yormayalım😘
Cigdem07 AsenaD AsenaD Canım dualarımız seninle inşallah sağ salim kucagına almak nasip olur. 🙏🙏 Rabbim kimsenin kucagını boş bırakmasın . Evet ara sıra bendede oluyor o ağrılar ama rahim büyüdügü icinde oluyormuş öyle demişlerdi bana
Baharelmali AsenaD hayırlısı olsun canım bende 11/3 üm aynıyız benimde oluyo arada kasık ağrılarım özellikle çok ayakta kalınca öksürünce normalmiş ama
GamZze AsenaD ben 10+2 tim ağrılardan hiç korkma benimse oluyor şuan rahmimiz gittikçe genişliyor Muş ve özellikle sabah karın ağtısıyla uyanmak normalmiş tabi tabi çok şiddetli değil
Cigdem07 Birkalpdaha Ben bugün öğrendim 12+2 gün :) doktor kız dedi bakalım sende yarın öğreneceksin :) hayırlısı olsun şimdiden
AsenaD Birkalpdaha ne mutlu bak kayiplarimizdan sonra guzel haberler aldik canim 👍🏻😊 bende o sebebden olur diyodum ama insan korkuyo iste 🙈 bende kiz hissediyorum ama ne bileyim iste belkide kiz mi istiyoruz ne ondan mi oyle hissediyoruz acaba 😊 ama bana herkes senin kizin olcak diyooo
Birkalpdaha AsenaD cok sükür canım güzel haberi aldık daha da güzel günler bizlerin olsun insallah 🤲🏻 Valla ben ilk ögrenince kız dedim kendi kendime ama arada oglum diye cıkıyor agızmdan🙈 bana kız diyen de var oglan diyen de var bekleyıp gorecegız sabırsızlanıyorum 🙈🥰
AsenaD Birkalpdaha ayy bende oyle oluyorum Allah soyletiyo heralde 🙈❤ Hayirlisi yaa su siralar ultrasonra sadece tahmin yapilabilir kesin bisi demezler bize 😂
Birkalpdaha AsenaD yaa ben bayramda cinsiyet partisi yapmak ıstıyorum o zamana kadarckesin bişey deseler bana yeter🙈😅
AsenaD Birkalpdaha @asenalvntdgrmnc benim instagram adresim takiplesebiliriz sonucta hamis kardesligi var 😊 bende otur seyler dusunuyorum sana da yardimci olabilirim neler yapabilecegimiz konusunda 🙈😊