[silindi] Minikaydoganlar Evet öylemis artik yapmicam bende o beynime olan seyi hep merak ediyordum allah korumuş. 🙏
[silindi] Omrnhatunu enfeksiyon sanirim doktoruna yaz mesaj ben hep öyle yapıyorum oda söylüyor bi ilaç yada yapmam gerekeni yapıyorum gitmeden
Omrnhatunu [silindi] enfeksyon çıktı zaten bende canm gece bi ilaç verdi toz içtm ama demekki geçmedi
Deni Busebodurpamuk kac haftalııken başlamıştı riskin canım ve küvetse ne kadar kaldı sımdı nasılsınız
Busebodurpamuk Deni 28.haftada başladı riskim 30 nisanda doğum yaptım hala küvezde bi hafta oldu ama çok şükür durumu iyi biraz kilo almasını bekliyoruz
Neseozkan Deni öyle olunca kasılma oluyo işte. Hem kasılıp hem ağrın geliyosa ve geçmeyip artıyosa doğum sancısı oluyo ama kasılıp hevşiyosa ağrın olmuyosa normal kasılma oluyo o