Deni tatliyi olabildigince az tuketiyorum canim, ekmek hamur işi tarzi yiyecekleride epey bi azalttım. Hazir meyve suyu, hazir kek agzima sürmüyorum. Cikolatayida azalttim 😊 olabildigince kalsiyum icerikli besleniyorum, yoğurt ozellikle. Öyle yani, henüz suyum düzelmiş degil ama belki duzelir umuduyla cabaliyorum 🤗