Seda05 Duygu85 19+2 yim ve çok ağrım oluyo hele sol taraftan giriyo ağrıyo. Ve bazen yatakta ne dönebiliyorum ne kalkabiliyorum. Bazense oturamıyorum bile. Ve ben hala hareketlerini hissetmedim siz hissettinizmi ?
Duygu85 Seda05 canım geçmiş olsun bendede ağrılar var çalısıyorumda işim oturarak belim ağrıyor evet ufak ufak hissediyorum sol tarafıma yatınca özellikle
Seda05 Duygu85 benim kızım biraz tembel galiba hareket etmeyi canı istemiyor sanırsam 😂 ultrasona girdiğimde bile doktor ultrason aletini biraz sallar gibi yapıyo oda zorla ediyor 😂 keyifini bozuyoruz heralde 😂
Ayckntmt Nigar_azeri Duygu85 yani sorun olmasında ağrıları çekicez artık yoktu çünkü birden başlayınca hafif hafif merak ettim aksilikmi var diye doğurana kadar bu evhamlı haller bitmeyecek galiba 🙈
Duygu85 Seda05 canım benim yine kıpraşıyor ama cinsiyet hala belli değil Pazartesi detaylıda inşallah