Anonimane_150 bem dw bir aydan fazla 4 cm gezdim canım. 37 de ve 39+5 te suni sancı için ısrar etti doktorum suyum da az die korktum ve beklemek istedim 😄 40+1 e girdiğim gece olan suyum da patladı 5 cm olarak hastaye gittim minnakımı aldım geldim 😊 sabret oluyor doğum sancısı denen şey 1 saat önce yokken 1 saat sonra varoluveriyor sen çabalamaya devam et