Mrvmht123 bu aralar belim çok ağrıyo sonrada hafif karın ağrısı oluyo adet sancısı gibi ama çok şiddetli değil, bir de bebek kendini o kadar aşağı itiyo ki afedersin sanki bir avuç akıntım gelmiş gibi hissediyorum lavaboya gidiyorum hiç bişey yok, sancılar çok düzenli değil acaba normal yorgunluktan mı bel ağrıları tam anlayamıyorum