Dilaraatac Kızlar reglime 10gün varken betahcg 0,100dü.ocak ayında kimyasal gebelik yaşamıştım hatırlarsanız.henüz reglime 3gün var ev tipi ucuz testlerden yaptım fakat resim yolluyamıyorum şu hızlıresim linkini bana atarmısınız sanırım çift çizgi çıktı.şaştım kaldım korkuyorum
GozdeCemre Dilaraatac canım bende iki gün kala yapmıştım silik de olsa 2. Çizgi çıkmıştı ve hamileyim 😀 kan testi yaptır gidip Google hızlı resim yazıp giriyorsun ordan yüklüyorsun
Seda5892 Dilaraatac neden korkuyorsun canım çift çizgi varsa gebelik vardır hayırlı olsun. Bende erken öğrendim bayağı hemde 😊 Google a hızlı resim yazıyorlar oraya yüklüyorlar sanırım canım
Bosnian17 Dilaraatac canım ben adete 6 gün varken çift çizgi gördüm sonuç 15 haftalık olduk 😊 inşallah hamilesindir 🙏🏻😍
Dilaraatac Seda5892 umut en çok yaralayanı...18haftalık hareketlerini hissettiğim bi miniğim olucaktı çok istemiştim😔 bu da gider diye çok korkuyorum içim gidiyo bebek görünce hayırlısı inşallah
rabia_varolculha Bosnian17 ben de aynı şekilde 6 gün varken yapmıştım çok silik olmasına rağmen şu an çok şükür 30 haftalık olduk😍😊
Seda5892 Dilaraatac benimde daha önce bir kaybım oldu seni çok iyi anlıyorum ama içini ferah tut kötüyü düşünme. Bizim diğer dünyada bekleyenlerimiz şefaatçimiz var öyle düşün canım. Sebebini araştırdınız mı ?? Bende kaybetmeseydim bu ay Doğum olacaktı...
clmmmmm Dilaraatac canım resmi yüklediklten sonra sayfanın aşagısında forum yazıyo onun karşısındaki linki kopyala
Dilaraatac Seda5892 minik melekler 😔 öyle bi hadis okumuştum kundaklı kucaklarınıza verilecek kıyamet gününde diye 😔😔
Dilaraatac <a href="https://hizliresim.com/RrWbOj"><img src="https://i.hizliresim.com/RrWbOj.jpg"></a>
Hafsamm Dilaraatac canım fotoyu yükledikten sora linklerden en alttakini kopyala sora buraya yapıştır
Seda5892 Dilaraatac o yüzden çok üzme kendini ( gerçi ne kadar üzme desem de insanın içinin acısı geçmiyor çevredekiler anlamasa da )