AyEr heh işte bende aynı durumdayım. Aynı yollardan geçmeyen kişilere bunu anlatamıyosun. " benim de oluyodu, ödemlerin geçsin yürü, evet benim de aynı" sürekli bi yarış hali var. Hayır neyin yarışı herkesin bir mi? Ben 3 sene nelerle uğraştım, ve tedirginlik dolu hamilelik geçirdim ve geçiriyorum, bundan sonrasını da Allah bilir tabi yine ama 32 ye geleyim diye öldüm öldüm dirildim, gebeliğimi cümbüş şeklinde yaşamadım, anlattığın halde üstüne geliyolar ya yoruluyorum artık