AyEr bende ikisini kullanıyorum. Önceden rahim operasyonum olmuştu ve gebeliğin ilk zamnlarında lekelenmem olmuştu, en baştan beri progestan kullanıyrm önce jel sonra iğne şimdi de fitil olarak. Magnezyuma da 20. Haftalarda başladım kasılmam olmuştu. Doktor hep dikkatli olmamı söyledi baştan beri. Benim merak ettiğim acaba sıkıntıkı gebeliği olmayanlarla bizlerin şuan hissettiği ağrılar aynı mı acaba