1AnneAdayi benim 12-14 hafta itibariyle bu soyledigin sikayetlerlerikin hepsiii geçti canim, arada bi koku hassasiyetim oluyo. O da bekarkende vardı, her yemeğin kokusu hoş gelmiyor. Bu sikayet normal hamile olmayanda bile olabilir diyorum 😊 yani sık dişini geçecek ve enerji patlaması yaşayacaksın.