1AnneAdayi insan değil yemekten hayattan bile zevk,tad alamıyor bu aylarda maalesef.Durmadan bulantı yaşamak,en güzel kokuların bile iç kaldırması,duygusal değişimler...Bana da 12. hafta gibi azalmaya başlar diyorlardı da hiç inanmıyordum 😅 Sanki doğurana kadar tüm bunlar sürecekmiş gibi geliyordu.Çok ilginç 12. haftada bir sabah kalktığımda bir nebze daha iyi hissediyordum.Günden güne de her şey daha iyiye gitmeye başladı.Bir hafta içinde tüm sıkıntılarım sanki yavaştan tası tarağı toplayıp çekip gittiler 😁 Bu bende 12. haftada gerçekten oldu atıyorum sizde 13-14 olur değişebilir ama geçecek..Gerçekten 😆🙏🏻