Esrayusuf olur olur Ramazan ayındayız Arapçadan oku bence işin varsa bilemem ama 🤗 ama gündüz ben Müge’den sora kapatıyorum tv yi balkonum var oraya gidiyorum namazı mı kılıyorum kuranımı okuyorum çiçeklerim var onlarla ilgileniyorum vakit çabucak geçiyo sanki ☺️ Hele dün çiçeklerim ile o kadar ilgilenmişim ki zamanın kaçta geçtiğinin farkına varamamışım kalktım hemen yemek işine koyuldum