Hafsamm Esrayusuf canım lavobaya gittim akıntı gelmiş 🤷🏻♀️ Kremsi ne ki normaldir dimi yumurtlama ile alakası Yoktur. Bu ay ovulasyon yaptım ua onunla ilgili midir die merak ettim açıkcası 🥺
Esrayusuf Hafsamm valla bilemedim ne desem hiç bilmiyorum benim önceki hamileliğimde adete bir hafta kala akıntım vardı ama normaldi şimdi hiç akıntım Yok hiç Yok Yani ben o nedenle ihtimal vermiyorum bakalım senin ne olacak
Hafsamm Esrayusuf Genelde o zmn oluyo biliyorum dA 🤷🏻♀️ Neyin nesi aceba onu bilmiyorum neyse bekleyip görecez😓
Esrayusuf Hafsamm normal akıntıdır birşey olmaZ kız merak etme bende gram belirti Yok bir hafta oldu ovulasyon pik göreli kesin bu ay geçti gitti