Bebek33 Kivilipastaa Kivilipastaa benimde annemde yokmuş ama halamda varmış sanırım ben de halama çektim.
Kivilipastaa Bebek33 mide bulantım cok fazla sistit olmuşum ve vücudum susuz kalmış hem agrım var hem mide bulantım 😕
Canay Kızlar bende 5+2 oldum bugün dünden beri sol kasıkta bi ağrı var gaz sancısına da benziyo sanki adet olacakmışım gibi ona da benziyor çok da şişim var bağırsaklarım artık hiç çalışmıyor sanki bu nedir sizce arkadaşlar normal mi değil mi
Kivilipastaa Canay kuzum bu dedigin agrı idrar enfeksiyonu da olabilir eğer çok fazla agrın varsa bi doktora ya da acile görün derim