Seyma1234 Seva_Sevaaa beta 10.000 geçtikten sonra mide bulantısı beklenir demişti bana inşallah olmada devam eder de :)
Kivilipastaa Seyma1234 sonra beta değeri düşmeye başladıgında da mide bulantısı bitiyomus benimki hala tavanlarda sanırım 😳😕
Kivilipastaa Iremgokce hahaha 😂 ay güldüm kim diyo yemek yaptığımı iş yaptıgımı 🤦♀️😂 saolsun 2 aydır eşim ilgileniyo bende kendimi iyi hissettigimde bişeyler yapmaya çalışıyorum 🥰
Seyma1234 Kivilipastaa geçicek inşallah hiç geçmiycek gibi geliyodur eminim ben çok ağlamkştım ben böyle ölücem galiba diye ama geçiyo birden kesiliyo 🙏kaç haftalıksınız
Htcgnl Kivilipastaa bende daha 4+3 üm dün hastanelik oldum baş dönmesi tansiyon çıkması nabız yüksek kusma serum verdiler biraz kendime geldim ama şuan Bi tuhafım gene çalışıyorum ama nasıl çalışıyorum birde bana sor çok zor geliyor 😭😭😭
Kivilipastaa Htcgnl oy kıyamam bu kadar agır geçerse evde dinlenmen daha iyi olabilir senin için kuzum ben evde duramıyorum calışmak düşümedim 🤭
Htcgnl Kivilipastaa çalışmamda lazım ama ne olacak bilmiyorum bitane de kaybım var korkuyor insan eşimde çalışma dur evde dio ama bu devirde asgari ücretle Hele ki tek maaşla ev geçinmiyor maalesef
BrcTpl Kivilipastaa canim bende 12+5 im benim de gecmeyen bas ağrılarım var bulantim olmadi pek ama iştahsizlik yaşıyorum birda hamileligimin basinda grip oldum bi turlu gecmedi 5 hafta çekmistim bende biras sorunluyum galiba ama geçicek insaallah az sabır
Tugceee123 Seva_Sevaaa ben 7. Haftada mide bulantısı yaşadım 11 haftada geçti insallah sen çekmezsin çok zor baş ağrısı da cabası
Seyma1234 Kivilipastaa 12 haftam bitti çom şükür azaldı canım en azndan gün boyu devam etmiyor az daha sabır ayva bulabilirmisin bilmiyorum tuzlayıp onu yemiştim çünkü acıkınca da bulanıyodu😔