annevebebek17 Iremgokce inşallah cok kötü olmadan anlatırsin canim careni kendin bulucan sana ne iyi geliyorsa artık ben suan bulamadim da ilac artık son carem.
Domatesim annevebebek17 burnunu tıka gözünü yum iç bence canım ben de istifraya rağmen zorladim kendimi kendim için değil bebeğim için zorladim 🤗
annevebebek17 Nurummm hadi ya senin adina cok sevindim bende dünyayı gormeye baslamak istiyorum hep yatiyorum migdem desen hep bulanıyor kusuyorum birkac arkadaşımdan duydum bakalım diyecegim doktoruma canım.
annevebebek17 Aa123 benim arkadasimda kötüydü oda onyzd kullanarak dunyaya döndü diyebilirim o tabi atlattı coktan banada kullan dedi bende kullanmak istiyorum umarim bir yan etkisi olmaz.
Aa123 annevebebek17 belli zaman sonra 2günde bir 3günde 1 içmek bile işe yarıyo doktorunuza sorup kullanabilirsin
Ececce annevebebek17 sağol canım ilacımın adı dramamine. Galiba bazılarına iyi gelmiyor ama bana iyi geldi o yüzden dr una sor dedim sanada ilac önermekten ödüm kopar benim
annevebebek17 Ececce sagol canim evet hamileyken bin kat daha insanin bir ilaci içerken odu kopuyor sorucam yarın inşallah
xbebek annevebebek17 allah yardımcın olsun cok ıyı anlıyorum ne yesem kodouyodum cıkarmaya neysekı sukur bıttı