Iremgokce acaba midem bulanacak mı diye aklına getirmemeye çalış temiz havaya çık yürüyüş yap evet belki şuan dışarı çıkacak halin dahi yoktur ama İnan iyi geliyor temiz hava,dilerim tez zamanda kurtulursun mide bulantısından..bu arada benim hiç bişey yiyip içemediğimden dolayı keton değerim çok yüksek çıkmıştı oda serumdan sonra düzeldi.çok kötüysen doktoruna gittiğinde bi keton tahliline bi baktır canım