Nisanbebegi Benim de 20. Günüm bende aynı şekilde hala yataktan kalkarken zorlanıyorum yavaş yavaş gececek inşallah.
Taila Elifelif49 belkide bundandır canım ama geçiyo er yada geç insan ne çektiğini bir kendisi biliyor valla asla unutmuyorm o günlerimi sanki hiç doğum yapmadım bu seferki öyle kolaydı yani kıyasladığım zaman.. 🥺
Happmom Elifelif49 normal cnm dikkat et ayağını üşütmemeye çalış hep çorap giy ince de olsa yelek giy üşütme üşütmezsen ağrın sızın kalmaz
Burcuveburcum Elifelif49 çok ani hareketlerde bulunma zamanla dikişlerin iyileşecektir acele etme senin vücuduna bağlı bu süre ayaklarını belini üşütme ve mutlaka sırtını destekle emzirirken😉
Elifelif49 Burcuveburcum emzirmekte çok zorluk çekiyorum ve maaalesef her emzirdigimde belim boynum tutuluyor
Burcuveburcum Elifelif49 emzirirken arkanıza yastık koyun ve mümkünse emzirme yastığı kullanın,alt değiştirirken eğilmeyin bel seviyenizde olsun bebek beşiğin içinde alt değiştirmeye uğraşmayın bunlar bel ve boyun ağrısı yapar
Elifelif49 Burcuveburcum elimde ağrı var yatağıma bırakıp altını değiştiriyorum ama sabahları uyanınca çok şiddetli bel ağrısı oluyor 1 2 saat sürüyor sonra geciyo
Elifelif49 Nisanbebegi tam değıl ama yavaş yavaş gidiyo her akşam kaysı 6 tane suya koyup suyla birlikte yiyorum çok iyi geliyorkeson sendede kabizlik sorunu var varsa eger kesin dene :)
Elifelif49 Cigdm Yok daha 40 im çıkmadı çıktıktan sonra giyinecem inşallah geçen giyindim dikişlerim sızladı açtım hemen
Elifelif49 Cigdm evet biraz kaldı hem 1 yılda anca toparlanabilecek hemen gitmez ama 6 aydan sonra harekette yapacam inşallah gider az önce korse yerine yazma bağlıyım dedim belki daha rahat olur yine canm yandı açtım napsam acaba