Elifelif49 canım bu senin vücudunun iyileşme sürecine bağlı ve bu kişiden kişiye değişir ben ilk doğumumda kalkamadım yerimden günlerce çok ağrılı sızılı ve zor geçti beş yıl sonra kızımı doğurdum iki güne ayaklandm okadar rahat olduki doktorun elindenmidir bilemem ama ağrıların olması normal ben çabuk toparlamama rağmen bazen bi bıçak saplanıyo sanki içerden yada ayağımı üşütünce nasıl ağrıyo içim anlatamam bu arada oğlumu genel anestezi ile sezaryen yaptm kızımıda spinal sezaryen 👍