Ezgisu hayır arkadaşım yanlış anlıyorsun herkes fikrini söylemekte özgürdür ancak istediğin yere yaz araştır gebeliğin her haftasına vajinal muayene yapılabileceği ve hiçbir zararı olmadığı yazıyor arkadaşınız belki de vajinal muayene olmasaydı da bu durumu yaşayacaktı bilemeyiz demek istediğim yanlış bilgi verip korkutmayın..