Yenianne10 Gozde4834 o kadar abartilcak kadar acisi felan yok canim acimiyor o kadar evet insan korkuyor simdi burdan ne kadar desek bos gelicek sana muane olunca anlarsin o kadar korkulmucagini . Bende dikis muanesi icin gittim mesela cati muanesini biliyorum korkulck bisey yok ama dikisli ve yaram var diye korkuyordum acir diye gittim doktor bakti baktigini hissetmedim bile oturdugumla kalktigim bi oldu sasirdim kaldim halbuki ne korkularla gitmistim
Gozde4834 Yenianne10 bende öyleyim işte. Korkudan deli oldum resmen.tabi utanmakta çabası. Bu utangaçlıkla normal Doğum nasıl yaparım omu hiç bilmiyorum 😂
Elif78 Gozde4834 ben 37 haftamdayim dün kontroldeydim çatı muayeneni 39 da yapicam dedi nasi bisiymis bakalim ama erken demis senin doktorun sanki bilemedim
glbngms Ben 36haftalıkken oldum canım hiiç acı falan hissetmedim bile sürekli nefes alıp verdim doktrumda sağolsun çok yardmcı oldu😊
Greler2505 Ben de 2 hafta önce 37. Haftamda oldum canım korkulcak hic bisey yok emin ol. Nefes alıp verene kadar bitiyor zaten. Kafanda büyütme yasayıp görürsün ister istemez çatalda yatmak huzursuz edıyor ınsanı ama acı ben hıssetmedim
zynp1512 Gozde4834 doktorum önce nst ye gidicez dedi 34 haftada çağırdı ona göre muayene edicek erken biraz sanki
Rumeysa17 Hangi haftada bakacağı doktordan doktora değişir tabiki ama benim doktorum çok mükemmel bir doktor ve 39 da bakmıştı ayrıca muayeneden sonra boşuna korkmuşum diye post açacağına eminim çünkü sadece 3 sn sürüyor ve eğer kendini sıkmazsan hiç canın yanmıyor o kadar basit birşey ki hiç korkma ayrıca doktor sadece 1 saniye parmağını koyacağı yere bakıyor ve başını çeviriyor sağlıkta utanma olmaz doğum sırasında tüm dünya da baksa umrunda bile olmayacak 😊
Ozgeliz Gozde4834 iyi ki yurtdışında yaşamıyorsunuz malesef burda toplam da 3 kez ultrasona alıyorlar hep vajinal muayene yapıyorlar ne saçma İlk hamileliğimde bende çok kasılıyordum istemiyordum ikinciye hamileyim kendimi kasmamalıydı öğrendim
Erham Gozde4834 çatı muayenesi dedikleri şey normal vajinal muayene yani abartılacak yada korkulacak hiç bir şey yok. Daha önceden vajinal muayene olduysan aynısı yani
Mkclskn Gozde4834 çatı muayenesinde bebeğe kadar girilmiyor sadece pelvisinizin normal Doğuma uygun olup olmadığı bakılıyor sonrasında da bi iki gün silinme tarzında kanama olması çok normal ben 37 haftamda muayene oldum şuan 39+4 üm ve hala tık yok korkmayın Doğumu tetiklese doktorlar bunu zaten yapmaz
Byzkymazz Mkclskn aynen canım ben iki kez oldum hemde 25.haftamdan itibaren kasılmam ve ağrım vardı insanlara sakın yaptırma diye yanlış bilgi veriyorlar zaten trtikleyecek olsa neden yapsınlar okumuş doktor olmuş insanlar
[silindi] Gozde4834 kuzum bugun ben çatı muayenesi oldum. Anam beni bi korkuttular çatı çatı diye hiç korkma 37. Haftada olman lazım bu arada yani 37. Haftaya girmen gerek. Eşlerden daha nazik doktorlarımız emin olabilirsin 😂 acımıyor rahat ollll🌸
Gozde4834 [silindi] acaba kişiden kişiye değişiyor mu. Çünkü afedersin ilişkimiz çok seyrek eşimle korkuyor bebeğe birşey olacak diye. O yüZden ilişki anında da çok canım acıyor o yüzden korkum
[silindi] Gozde4834 bence o yüzden korkuyosun cunku benimde senin gibi hala acır ilişki sırasında da masaya çıkana kadar cok tırstım sonra burda biri bi yazı yazmıştı rahat ol rahat ol diye kadın sakinleştirmiş kendini bende öyle yaptım inanki acımadı yani.
[silindi] Gozde4834 hiç korkma canım acıyor dediğimiz bile öyle katlanılmıcak acı değil yani kişiden kişiye değişir kimisi hiç acımıyor acısa da kendini korkutma öldüm bittim bi acı değil
[silindi] Gozde4834 benim bi doktorda çok acıdı diğerinde hiç acımadı ikisinde de rahattım doktorun eli ile ilgili bence
Bayanulu Gozde4834 bana 30. Haftada yaptılar biraz sancılarim vardı. Kendini serbest bırakırsan acımıyor, çok uzun süren birsey değil zaten. Şimdi 33. Haftadayim bir sıkıntı yok şükür 🤗
Tiredmother Gozde4834 buradan okuduklarımla kendimi korkudan çok kastığım halde hiç acı hissetmedim canm utanma oluyo sadece çatal psikolojisi flan etkiliyo sadece rahat ol bir dakika bile sürmüyo. 38. Haftada yaptı benim doktorum
Elvn Gozde4834 canm brz erkn degl mi cati muaynesi icin cati muaynesinden korkulcak hic bisi yok kndini kasma rahat ol inan bna hic acimiyo ama cati muaynesi oldktan snra bnm aksaminda bel ve kasik agrim oldu 2 3 gun surdu ader agrisi gbi yalanci sanciyms blkide bnle alakalidir ama brz bana erkn geldi cati muaynesi icin ama tabi doktrn daha iyi bilir