Irem19 semrakarahan evet kesinlikle katılıyorum bende cok kullanmak istemiyorum bakalım olmadı doktorla tekrar konuşurum teşekkür ederim
semrakarahan Irem19 sen o kullandigin butun ilaclari yaninda gotur goster bunlari verdiniz cok degilmi de bn sehir hastanesine gidiyorm ve randevu sira bulamiyorm hemen kime buldm aliyorm herkez farkli farkli seyler verdi icmek zorunda kaldm sonra bi kac hafta ayni kisiye gittm hep ona sira almaya calistm smdi ondan devm ediyorm odq digerlerine bakarak daha bilgili oyuzden kestm ilaclari hakli bi yondende
Yusufunannesi_ Irem19 valla ben tiroid hapı kullanıyorum, tansiyon ilacı kullanıyorum, omega kullanıyorum, demir hapı kullanıyorum, d vitamini kullanıyorum, mide yanması için şurup kullanıyorum 😂
Irem19 semrakarahan evet bende öyle yapacağım aldıklarımı yanımda götüreceğim soracağım en önemlisi hangisiyle onu kullanırım
cansin92 Irem19 decavit ağır gelmiyor ama benim doktorum ilaç kullandırmayı pek sevmiyor ondan bıraktırdı yoksa ilacın bir yan etkisi yok
Irem19 cansin92 bende araştırdım biraz decavit evet hafif ve kullanan cok bende bu gün ona başladım bir sıkıntı yok şuan bakalım
Yusufunannesi_ Irem19 mecbur içiyorum canım sabah aç karnına tiroid hapını alıyorum ondan 4 saat sonra omega ve tansiyon hapı bir kaç saat sonra d vitamini akşama doğru Demir hapımı ve yine tansiyon hapımı içiyorum
yapoo04 Irem19 bende 17+2 haftalık hamileyim ama doktorum bana hiçbir vitamin başlamadı erken diyor anlamıyorum 😐
Busrax Benim 7.haftam sağlık ocağında D vitamini eksik çıkmıştı oradan aldım sadece D vitamini kullanıyorum. Çok mu erken kendi doktorum erken ama değerin düşük o yüzden başlayalım dedi.