Aslic8738 Ben 31.haftadayim.Ve 7 kilo aldim hamile kaldigimdan bu yana.Sabah 10a kadar mutlaka kahvalti yapiyorum.Bu cok onemli.Kahvaltiyi geciktirmemek gerek.Oglen saatlerini bulmamali.Kahvaltida olabildigince herseyden yemeye calisiyorum.Cay kesinlikle icmiyorum.Cunku kansiz birakiyor.Heleki kahvaltida asla.Yediklerinin besin degerini ölduruyor cunku.Daha snraki oğunlerimde ise yesil yaprkli btkiler , kirmzi et ,beyz et o gun canim ne yemek istiyorsa onu yiyorum.Herseyden az miktrda yemeye calisiyorum.Cok yemek saglikli olmak veya bebegin saglikli olmasi anlamina gelmiyor cnku.Kahve ve cayida gun icinde bir iki bardak iciyorum canim istedgi taktirde.Ama yemeklerden yaklasik 1 saat sonra falan.
ozgeustun Serifeee biz henüz 9 haftalığız. Ben de çok yiyorum ama hiç kilo almadım henüz. Sağlıklı ve sürekli yiyorum meyve vs
Aysil Serifeee vallahi ben ilk hamileliğmde yatana kadar yiyordum pasta hamur tatlıbişi yemek meyve öğün çoktu ama 5 kilo aldım doğum yaptım suan ikinciye hamileyim 5 aylık alamadım verdim bile hamileyken tam tersi oluyo bende