Beyzanurlina emzik gibi sigara içerdim.Hala çok seviyorum büyük bir keyif benim için.Ama hamileliğimi öğrendiğim an bıraktım.. Birde 3 haftalıkken öğrendim ya delirdim😂 3-4 hafta daha içmek vardı dedim.Rabbim bize bebek bağışlamış varsın içmeyelim.Gerçi çok zor oldu bırakma süreci..
sinirlenmek en büyük sıkıntımdı.. Hamileliğe ve sigarasızlığa aynı anda alışmak çok yordu beni.Sigara içmeyen insanlar “la la la la” diye şarkı söyleyerek geziniyorken ben “SİGARA İÇMEM LAZIMMM!” diyordum😂
Ama resmi olarak bıraktım.Tam 1 Ay oldu bugün.Çok mutluyum ehehe🙏🏻 Sizlere de tavsiye ediyorum.Tabiki Çocuğunuz için bir fedakarlık yapmanız gerekecek. Ama bunu kendi huzurunuzdan taviz vermeyerek yapın. Unutmayın sigarasızlık stresi sigara içmekten daha çok bebeği etkiler. Ben o kadar strese girmedim🙏🏻👏🏻