Birkalpdaha Zhrclsr @d190516 nın demesine göre normalmiş canım o benden hafta olarak ileri daha tecrübeli 😇
d190516 Birkalpdaha valla orasını tam kestiremiyorum sorana hep son adet tarihimi baz alıyorum o şekilde 27+1 erken gelirse evlilik yıldönümü süprizi olabilir bize 🙈sağlıkla gelsin de mühim olan o ☺️
DnzNhr [silindi] ekmekten kızımı doğurduktan sonra İnan tiksindim ilk çocukta bunda da ekmek 1 dilim anca oda doyursun maksat🤣
[silindi] Zhrclsr valla oluyor geliyor bazen ben geçen gün yedim yedim sanki boş kaşık yiyiyorum karnım yerken gurulduyordu 😂😂
[silindi] DnzNhr canım kahvaltı haricinde ekmek yememeye özen gösteriyorum hatta eşim ekmek yemesiğin için doymuyorsun diyo ama ben yine de bebek için ve kendim için porsiyonlarımı küçültmeye çalıştım keşke ben de tiksinsem bütün yararlı şeylerden tiksindim😂😂
d190516 Zhrclsr ekmeği kes diğerlerini istediğin kadar ye 😂ekmeğin ne biZe ne çocuğa faydası var 🤦♀️
Zhrclsr d190516 ekmeksiz yiyemiyorum işte mecbur yiyorum ekmek tat almıyorum bu sefer yedigimden doymuyorum öyle 🙄
Birkalpdaha Zhrclsr 🙈 baya normal görünüyor canım ye gitsin kilo almaktan en az şikayetçi olacagımız dönem hamilelik zaten😅