Birkalpdaha Zhrclsr ben hamile degilken de öyleydim şuan aclıga hic dayanamıyorum yarın 11hafta olucam 2.trimestır da daha cok aclık oluyormus dıyorlar ama ben daha oraya gelmeden basladım🙈😅 sen kac haftalıksın canım
Gamzeemrmrt Zhrclsr bn senın haftandayken yıuemıyodum hiç şimdede 19 oldum yıne aynıyım zorla eh işte oyle canım istemıyo bı aclık tokluk şekerıne baktır canım dr gıttınde soyle.
d190516 Birkalpdaha 1 2 3 hiç farketmiyo canım 😂her daim açlık oluyo 27+1 im bende çok acıkıyorum 4 buçuk kilo aldım 🙈
Birkalpdaha d190516 ee maşallah canım o haftada cok iyi degıl mı kılon hem de cok acıkıyorum diyorsun 🙈 demek ki bebegine yarıyor yediklerin Allah saglıkla kavustursun ❤️
Birkalpdaha Zhrclsr @d190516 nın demesine göre normalmiş canım o benden hafta olarak ileri daha tecrübeli 😇
d190516 Birkalpdaha bizim ufaklık önde gidiyo 10 gün kadar 29 haftalık falan gözüküyo ultrasonda dediğin gibi yediklerim ona yarıyo herhalde 🙈 amiin canım benim hepimiz inşallah ♥️
Sinembuse Sen gene 2 saatte bir acikiyosun ben 20 haftaya kadar hiç doymuyordum ağzım hiç boş kalmıyordu normal yani canim 🙂
DnzNhr Ben ilk haftalar çok bişi yemedim ama yinede aldım kilo😬 12 haftalık şuan ama bu hafta çok açlık hissediyorum o yüzden sürekli ağzım boş durmuyor ceviz incir 1 tane hurma ve muz ara öğün geçiştiriyorum🤷🏻♀️
oyuncakperi DnzNhr hurma sanki doğuma yakın yenmesi gerekir diye biliyorum ama Allah göstermesin ilk zamanlar sanki önerilmiyor. Ben de çok severim ama bildiğin durduruyorum kendimi.
d190516 Zhrclsr ekmeği kes diğerlerini istediğin kadar ye 😂ekmeğin ne biZe ne çocuğa faydası var 🤦♀️