Ssh9496 o kadar çok iyi anlıyorum ki seni. Laf olsun diye demiyorum gerçekten anlıyorum çünkü benim de elimden telefon düşmüyor. Her gün Kadınlar klübü bilmem ne her forum sitelerini okuyorum. Dış gebelik nedir nasıl olur boş gebelik nedir vs vs. Ama bu bebeklerimize zarar veriyor üzülüyoruz çünkü. Beni de haftaya çağırdı kalp atışı ve bebeği görmek için ya bebek gözükmezse korkusu saldı beni de. İlk zamanlar da ya kese gözükmezse ya kanamam olursa korkusu vardı.. herşey Allahtan aslında ne kadar kendimizi üzersek üzelim olacağı varsa her türlü olur. Ve bu kadar stres yapmaktan zaman geçmiyor. Şahsen benim öyle