Ssh9496 Endişelenmene gerek yok, stres yapma. Bende hamileliğimi 4. Haftamda öğrendim beta hcg takibi yapıldı. İlk etapta senin gibi kese göründü 8. haftada da Kalp atışlarını duyduk. Şimdi maşallah çok şükür herşey yolunda. Boşuna germe kendini ilk etapta sadece kese görülüyor zaten. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏🏼