Elif92 Cansu22 cnm 12den beri kasiniyor simdi 15iz ama felaket kasindim sonrasinda da kipkirmizi catlaklar gordum şok oldum. Keske erkenden bilseydim de nemlendirirdim en basindan
Srnkrbrn Cansu22 büyümesinden dolayı canım ben 20 haftalıgım simdş halen kasınıyor bazen tatlı tatlı bazen de delirtiyor o derece
Cansu22 Srnkrbrn daha cok yolumuz var 20. Haftaya bugün kaşıntı olmadı herhalde geç büyüyecek benm göğüsler 😂
1Tecrubesizannee Çok fazla kaşınıyor benimkiler de ve çok büyüdü. Malesef büyüdüğü geliştiği için kaşınıyor sanırım
Cansu22 1Tecrubesizannee doğrudur canım bugün kasinmıyor hic belirti olunca mutlu oluyorum aslında bebek iyi olsunda🙂
Cansu22 Srnkrbrn :)) maasallah ışte ne guzel süt olsun kzuucuga🤗göbekte büyür iç karnın genistir benimde tam tersi göbek kocaman oldu göğüsler aynı gibi😂
RveM Evet benimkiler de çok büyüdü sırt ağrısı yapıo biraz, bir de emzirirken büyüycekmiş bilmem bu işin sonu nereye gidiyor🤦♀️ Benimki hiç kaşınmadı ve 6. Haftadan beri nemlendiriyorum yine de çatladı çok, inşallah sizinkiler böyle olmaz. 29. Haftadayım daha ben
Srnkrbrn Cansu22 ay olsun olsunda kız acaip bişey yani uyurken üstüne yatknca aniden kalkıyorum bana ait değiller sanki 😂😂
RveM Iremgokce 85b takıodum şu an 95D takıorum 🤦♀️ Kilo almadım pek ama belim kalınlaştı o yüzden95 anca oluyor b cup olmuo 95 te d cup aldım o yüzden
Cansu22 Srnkrbrn :)) normalde büyüsün isteriz zaten boşver bu süreç geçici nasılsa canim max 2 yıl büyük olacaklar oda o kadar emzirebilirsek😂