Cansu22 Merhaba kızlar 12 hafta 2gunluk hamileyim sol göğüs ucum kaşinıyor neden olabilir başına gelen var mi
Sila7166 Cansu22 benimde oyleydi cok tatli kasiniyodu iki gun kasidim 😁3. Gun yirtildi 😬😬 aman kasimayin soguk su vurun
Minikaydoganlar Cansu22 canım kaşıma sakın gögsünü uyarmış olursun bebeğe hazırlıyor kendini süt gelebilir benim şuan geliyor mesela 27 haftalıgım çok fazla gelmesi erken doguma sebep olur
BaharYkp bende 12 haftalık hamıleyım bende aynı sekık kasınıyor gogus ucum bazrn cok tatlı kasınıyor ama ellemıyorum yınede .Acaba neden ?
Cansu22 BaharYkp benmle ayni durumda birinin olmasına sevindim 🤗buyuyecekler galiba ilk hamilelik olunca bende gruba yaziyorum🤗sağolsun burdan mutlaka birisi fikir veriyor😇
Cansu22 Modies 🙂 yorumunuz icin cok tesekkur ederim🤗 oyle boyle geçiyor günler ya belirtilerini yaşamak çok güzel ,ınsallah hareketlerini de hissederim🤗 allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bizlere ve tum anne adaylarına 🙏
Modies Cansu22 amin inşallah 🥰☺️ Ben valla hareketleri 20. Haftada hissetmeye başladım daha yeni 24 haftalık olduk işte arada sırada 3 4 günde bir bir tekme geliyor☺️
Cansu22 Modies ah ya ne güzel ❤zaman geçiyor valla anlamadan Insallah o günlerde gelicek😍❤çok cok tesekkur ederim🐣❤