Sinembuse Ay ben kendimi çok yorgun bitkin halsiz hissediyorum inanın şu içecek halim yok başım ağrıyor midem bulanıyor sanki bütün vucudum kas katı oldu her yerin ağrıyor sizde durumlar nasıl.
Yasemincifci Sinembuse mide bulantisi bendede oluyor dun ilk defa belimden sanci girdi ama duzensizdi kasilmalaeim oluyordu onlarda duzensiz baklm ne zamn duzene girecek ne zamn gelecek pasamiz 35+3 uz bizde
Seymagrgn Sinembuse çok dinleniyorsanız oda cok halsızlık yapıyor. Yürüyüs ve bol su cok ıyı gelıyor halsızlık ıcın🙏
Pnardadas O haftalarda bende öyleydim şu anlık daha iyi 37 haftalık olduk şimdide fazla hareket edememe var
Sinembuse Seymagrgn şu içiyorum ama yürüyüş yapmadım canim yani tehlikem vardı doktorum şimdi yapmaya başka dedi ama bu sefer de benim bacaklar gitmiyor 😀
Sinembuse ddmnrdgn benim kaşık değilse bacak aralarım fena yani saga sola dönerken resmen bağırıyorum.
Nata97 36+5im ama istahim hala yerinde 🤭 kendimi iyi hissetiyorum mashaAllah da ama sorasi nolur bilemem. Yani dediklerini yasamadim bunyeden bunyeye fark var tabiki de
Didemm91 Sinembuse 33+5 olduk uykuya düşkünlük başladı gündüzleri resmen gözlerim kapanıyor 1.5 saat ortalama uyumadan kendime gelemiyorum
Sinembuse Didemm91 gece uykusu olmadığı için bende baş ağrısını buna bağlıyorum geceleri abartısız 6 7 kere tuvalete kalkıyorum sonra dalamıyorum gebeligin son ayı zormus vallha 🙂
Rumeysasultan Bende 34+5 im halsizlik bendede var ve daha çok uzanınca artıyor temiz hava yürüyüş ve bol su gerçekten çok iyi geliyor 🙏🏻