Cgdmduru77 Semanurmurat tam 37 hafta oldum bende 4 gündür penguen gibi yürüyorum kasıklarım kemiklerim ağrıyo 😑 yerleşme ağrısı mı bilmiyorum
Semanurmurat Cgdmduru77 hemen hemen bu durumda olan herkes yerleşme ağrısı diyor bebek kanala girince oluyormus insallah daha fazla şiddetlenmez😊
Semanurmurat reflesha son haftalara girdigimiz icin bebeğimizin hareketleri cok canımızı yakıyo bende de oluyor ayni şekilde 😊
Semanurmurat Yasemingzl bende de var kaşıntı ara ara oluyor ama sizin ki kadar cok fazla değil ama karnimda o kırmızı benekler oldu bende de catlama yapicak dediler bebek yağı kullandım suan yok😊
Yasemingzl Semanurmurat benim ki farklı bi durummuş karaciğerden kaynaklı olabilir yarın kan vericem sonuca göre tekrar bakılcam
Sibelgrsy Kızlar bende 37+2 Allah nasip ederse oğlum olucak Bebişim bı kaç gündür acayip hareketli maşallah aşırı şekilde karinimi geriyor ve canını acıtıyor normalde bu haftalarda yeri dar olduğu için daha az hareketli olmuyor muydu ?
Semanurmurat Sibelgrsy maşallah bende oyle duymuştum cok ama bende de sizin gibi hareketleri cok canımı acitiyo demek ki degisebiliyor belkide kanala girmedikleri için henüz 😊