Skryszn benim bebeğim de 32+0 da doğdu da o yüzden sordum canım korkma bu normal bir durum biraz daha damar yolundan tekrar besleyip tekrar anne sütüne dönecekler biz de yaşadık benim kızımda hala küvezde. Biliyorum o damar yolları benim de içimi parçalıyordu her gördüğümde ya da aklıma geldiğinde. Ama güçlü olcaz ki bebeklerimiz de hissedip güç bulsun bizden en kısa zamanda kendini toplayacağına inanıyorum inşallah gönlünü ferah tutmaya çabala