Cnrmom Deletedmom308 dün geç saatte geldim ali beye kontrole sizi gördüm sanırım kahve rengi valiz vardı 2 bayan vardı yanınızda ??
Deletedmom308 Cnrmom yok hayır ben değildim :) biz iftar saatlerinde oradaydık. Bizden sonra da pek kimse kalmamıştı zaten
Deletedmom128 Deletedmom308 Belki dozu düşüktür. Benim de hiç sancım yoktu ama açılmam vardı . Suni sancıyı takınca açılma ilerledi 4 saatte kızımı kucağıma aldım
Gamzeemrmrt Deletedmom308 çömel kalk meryem ana otu aldır bırıne kavanoza koydur dua aç dınle mubarek ayda inşlh dogurursu. Cabucak cnm
Dilan5334 Deletedmom308 İnşallah istediğiniz gibi normal Doğum olur, olmazsa da rabbimden hayırlısı neyse o olsun sezeryandan korkmayın elinizden geleni yaptınız normal doğum için
Dorukunannesi95 Deletedmom308 hayirli olsun canim benim bebişin de sen de sagliklisin ya cok şükür gerisi onemli degil 😊💪
Alessia Deletedmom308 cok sevındım canım saatlerdır o kadar sancı olsun sonu mutlu vbitmıs cok sevındım🙏🏻
Deletedmom308 Alessia hiç sancı acı çekmedim ben. Suni sancı hiç etkilemedi beni. Ama yaklaşık 20 saat bir umut bekledim,hopladım zıpladım.. sonra bir anda sezaryen a gidiyoruz dediler. Psikolojik çok zor bir süreçti ama geçti çok şükür:)
DeryaZ Deletedmom308 ay sabahtan beri seni takip ediyorum canım allah evladını sana bağışlasın hayırlı olsun çok merak ettim napıcaklar diye 🙈😂
Deletedmom308 Masalsmom teşekkür ederim:) dikişler acıyo. Ayaklarımı halen hissetmiyorum 6 saat oldu şu an. Sabaha yürüyüş yapacakmışım ancak