Deletedmom308 40+1 de kontrole diye geldik.İki kere çekilen nst sonucunda kalp atışları yüksek çıktığı için doktor dün gece aniden yatışımızı verdi. 11 saat oldu ikinci suni sancı verildi ama bende tık yok.1 parmak açılmam var sadece. İlerlemiyor da açılma. Ebe ve doktor da şaşkın. Sonuna kadar beklicez diyor. Önerisi olan var mı bana 😞
Cansu08 Deletedmom308 bu aralar kendime sorduğum konu buydu. 40 oldum sancım yok. Suni sancı mı alayım yoksa direk sezeryan mı olsam diye. Şimdi siz böyle yazınca sezeryan bana daha yakın geliyo.
Deletedmom128 Deletedmom308 Ebe alttan kontrol yaparken zorluyor aslında açılma ilerliyor. Bir de sancı geldiği an çömelip ıkınırsan açılman ilerleyebilir. Benim böyle hızlı ilerlemişti.
Kahramanlar Yatma canım ben hastane koridorlarında gezindim durdum pilates topunda oturdum duşa girdim
Dilan5334 Duş da alın sıcak suyla, eğilip kalkın sürekli. Son durum ne? Rabbim yardımcınız olsun inşallah 🙏
Dilan5334 Deletedmom308 İnşallah istediğiniz gibi normal Doğum olur, olmazsa da rabbimden hayırlısı neyse o olsun sezeryandan korkmayın elinizden geleni yaptınız normal doğum için
Kovaburcu Deletedmom308 hurmaya aban bi arkadaş bir dua da söylemişti onu yapmış acılması olmuş hurmayla beraber öğrenirsem yazarm sen hurmayı yemeye başla
Deletedmom308 Cansu08 suni sancı o kadar kötü değil. Bence bi deneyin. Çoğu insan da tutuyormuş zaten suni. Bende bi anormallik var yani hissedemiyorum.. Normal doğum en iyisi
Cansu08 Deletedmom308 etrafımda sancı alıp doğum başlamadığı için mecbur sezeryana dönen daha çok. Böyle örnek çok olunca düşünmedim bilmem.