Bebebebem 23 +5 im inan gece 10 bazen 20 defa gidip geliyorum ve afedersin hani giderken sanki baraj baraj şu içmiş gibi hissediyorum fakat lavaboya gidince bir damla bişey geliyor sinir hastası oluyorum uykum bölünüyor bidaha da zar zor done done uyumaya çalışıyorum yapacak bişey yok kuzum bebislerimiz için herşeye değer