Benim doktorum da bel ağrısının çözümünün olmadığını söyledi 😔 bu ay calcimax diye kalsiyum tableti verdi. Eğer rahatlarsan kullanmaya devam et, rahatlamazsan bırak dedi. Mecbur bu bel ağrısını çekeceğiz sanırım. Ama hamile yastığını tavsiye ederim. İnternetten almıştım eskiye nazaran daha rahat uyanıyorum.