Gshn Rojin1234 15+2 ama kanamam var çok stresli günler geçiriyorum. Daha bugün durdu kanamam. Hiç iyi değilim 🙄
Yegino Rojin1234 00:00 itibariyle 19 haftalık olucaz tahmini 1 Ekim ama bana birazcık erken doğar gibi geliyo nedense 😀 şimdilik iyi ama ilk başlarda daha çok hissediyodum sanki hareketlerini şimdi ise hiçbir şey yok gibi 🤷🏻♀️
Senemunlu Rojin1234 14 haftalikk , mideeee yanmalari , hafif lekelenmeler galiba kiz olcak 🙆 daha netlesmedi
kyr9324 Gshn Benimde 14 haftalık oldu bugun.Perşembe gününden beri kanamam bardı bugün çok azaldı bitiyor sanırım sonunda 🙏🏻 Sizinki nden olmuş kontrolde doktor bişey dedi mi
Naneliseker01 Gshn ben de 6. Haftamdan 14. Haftama kadar kanamalı gecırdım 10 gün hastane de yattım. 2 haftadır iyiyim iyi düşünün. Yaşadıklarım gercekten cok kötüydü. Ama inş geldi geçti sizin de bir an önce geçmesi dileğiyle iyi düşünün 🙏🏽
Sheagle FSCMK sizinle hemen hemen birkaç gün varmış aramızda Bu 18+3 olunca aslında kaç haftalık hamile oluyoruz. Bu soru kafamı çok kurcalıyor da😊
espalp Rojin1234 18+4 olduk 🧿 Tahmini 3 Ekim 🙏🏻 Oğlam olacak🧿💙 Bebek hareketlerini hala hissetmedim tetikte bekliyorum 🤦🏼♀️ En çok bel ağrısı sıkıntı yaratıyor😢
Rojin1234 Bnde daga cinsiyet öğrenemedim cinsiyet partisi yapcam cok sabırsızlanıyorum ins önümüzdeki pazartesi kontrole gidecem doktorun şöyler
FSCMK Rojin1234 15+5 te doktorum %90 kız dedi 17 haftalıkken devlete test için gittim ordada kız dediler
ozson 17+4 olduk biz de ...gece hiç uyuyamıyorum sebepsiz şekilde ağrım sızım yok ama sabah ezanjna kadar uyuyamıyorum sonra kalkıp okula gidiyorum
espalp Rojin1234 ultrasonda çok tepikliyor ama ben hissedemedim🤦🏼♀️ Bi de sürekli yüz üstü yatıyor belki o kıpırtı yaptıysa bile ben gaz sanmış olabilirim😂
LeylaCan Rojin1234 16+0 tam bugun. iyi gidiyor sadece sık idrara cıkmam canımı sıkıyor. mide bulantım vs gecti çok sükür 🙆🏼♀️
Gshn kyr9324 valla canım her doktorun dediği birbirini tutmuyor. 2 hafta önce başka doktora muayene oldum çok sağlıklı plasenta yukarıda herşey normal dedi. Çarşamba kanamayla başka doktora gittim bebeğin eşi plasenta yani aşağıda dedi. Anlamadm ki 🤷♀️ senin neden olmuş