Deryassssssss Denizgiller bende 18 haftaya girdim cnm ama ben hissedemedim daha bisey sadece arada hafif sipleme ve deniz dalgasi gibi bisey onceden karnim daha buyuk geliyodu gozume
Denizgiller Deryassssssss bende dört gözle bekliyordum canımalışıyordum diye vücudumu çok dinleyemiyordum 1 hafta izne ayrıldım her olayı hissediyorum ztn 20. Haftaya kadar normalmiş hissetmemek belki de oynuyor sen anlamlandıramıyorsun
Denizgiller Sadiyy35 inşallah canım ben yemek yiyip özellikle benim ki muz seviyor sola yatıyorum hep sağda ztn elimi koyup bekliyorum dene istersen🤗
Deletedmom133 Denizgiller aynı haftada benimde öyleydi evet artık minnoşunu hissediyorsun 1 2 haftaya kadar karnını aç aç izle nasıl geziyor annesi 😂😁
RabiaMm Denizgiller canım biz de 19+5 olduk.. ben de o zamanda çok nadir hissediyordum ama son 3-4 gündür çok belirgin bir baloncuk patlaması yaşıyorum karnımda ve her an o baloncuğu bekliyorum🥰❤️