Denizgiller 18 haftayı bitirdik kızlar iki gündür kasığım da balon patlaması gibi vir his hissediyorum özellikle yemek sonraları elimi koyunca anneme diyorum ya Kayar ya atar balon patlaması ne diyor bana gülüyor :) böyle hisseden var mı?
Tugbaern Denizgiller kesinlikle minik bir mercimeğin hareketi benimde öyleydi pıt pıt balon patlar gibi 🤗
espalp Denizgiller burda bekliyim ben hala hiçbir şey hissedemedim 18. haftada 🤷♀️ Bebeğim sürekli yüz üstü duruyor ayaklar aşağıda ben bağırsak hareketi diye düşünüyorum birkaç tık tıkı 🤦🏼♀️
Kelebegimmm 16 haftada bende aynen dediğiniz gibi hissetmişdin🥰Allah isteyen herkese nasib etsin.şimdi 20. Haftadayım tık yok 2 hftadır.hareketi hiss ederim diye her an tetikdeyim)
Denizgiller Kelebegimmm amin canım valla iki gündür beni çok mutlu ediyor miniğim devam eder inşallah çok alıştım cünkü
Denizgiller GuelGltkn ohh süper o zman annem 7 tane doğurmuş ama hiç balon patlamamış ben napim dimi 😂😂😎
Denizgiller Meryemkucum seğirmeyi aştı artık canım onu 14 15 de hissediyordum şimdi bildiğin baloncuk patlıyor 😍
GuelGltkn Denizgiller bende 18 haftaligim 2 haftadir böyle pit pitlar hissediyorum benim de ilk gebelik 😍 hissedikce öyle mutlu oluyorum ki
Denizgiller Tugcehar87 bilmiyorum canım doktor önce erkek dedi sonra kız gibi dedi renkli ultrosunu bekliyorum artık :)
Denizgiller FSCMK benim nefes alış verişlerim zor canım onun dışında şık yemek yiyoruz belki ondandır çok zorlanıyorsan doktora git mutlaka allah şifa versin