Zaten ciğeri parça parça olmuş hamile bi kadınım. Bebeğim doğduğunda bizi nasıl sıkıntılar bekliyor hiç belli değil. Sabah bi telefon kaynanadan. Kayınbabam ağır hasta olduğu için gizli arıyor duymasın diye.vay efendim sabaha kadar uyumamışmış. Biz Nolcakmışız. Hasta çocuk bakmak çok zor , köyümüzde bi kadın 30 yıl evladına bakmış mahvolmuş. Ben dayanamam aldır çocuğu. Nasıl koyarım o da bnm evladım dedim ultrAson olmasaydı bilmeden doğuracaktım o zaman öldürün mü dicektim dedim.şimdi teknoloji ilerlemişmiş bak her şeyi önceden söylüyorlarmış. Allah’a hesap veremem dedim bunun vebalini taşıyamam kızım sağlıklı ona şükür oğlum hasta bunu istemiyorum diyemem dedim kapattım. Tek düşüncesi Eminimki kendi oğlu . Sırf oğlu yıpranmasın üzülmesin die bni arıyor beni düşünen insan üzülme kızım rabbim büyük der Allah vermiş bu canı sende bnm kızımsın o da bnm torunum der anca kahvaltımı boğazıma dizdi