Sdikz emiHartge bende de gebelik sekeri cikti hastaneye yattigimda verilen agir ilaclar bozmus dengemi diyetle duzene girdi simdilik
emiHartge Sdikz benimde düzene girdi ama bazen yemek sonrası 150/160 oluyor şeker. İnsülin vermek istiyor doktor 🙄.
Aysegulkinyas Saadetokan 20.haftamda benimde suyum fazlaydi canim yediklerime dikkat ettim hamur isi tatli falan 26da gittigimde suyum normale donmustu 31de kontrolum vardi yine bi artis yoktu normaldi dikkat edersen azicik normale doner korkma canim
Sdikz emiHartge insulin verirse de korkma bebege zarari yok ikinize faydasi var bana kan sekerini olc demiyolar kontrole gittigimde aclik tokluk olcup iyi diyor.. Bu diyet insulin ne olursa gecici en azindan boyle dusun😉
Buldan20 39 olduk biz sürekli fazlaydı yeme içme dikkat ettik düzeldi. Sadece ayrıntılı ultrason gittik bebekte sorun yoksa dert etme.
Canimyavrumm Benimde bebegimin suyu cok fazla 26 haftaligiz bebege zarari olur diyordu doktor olur mu sizce birde idrarimda seker cikti pazartesi tekrar gel dedi doktorm tekrar seker yuklemesi yapilcak
Melhakars Saadetokan ay benimde suyum azalmış azıcık banada verin 😂😂 şaka maka ne olacak bilmiyorum 38+5 olduk 😂 sancı mancı yok