Belinya Behiyem0305 benim 32+4 az önce geldim hastaneden 1854 dedi az geldi ama bana. Doktor normal dedi gerçi ama
Tugcehar87 Behiyem0305 ben en son 30+1 gittim 1800 gr dı doktorum 1 ay sonra çağırdı beni şimdi 32+3 olduk sizler ne zaman gidiyorsunuz 15 de bir mi ?
Meryemtoptas Behiyem0305 30+4 te 1600 gramdı doktor haftasıyla uyumlu demişti 33 te kaç olması gerekiyor bilmiyorum
omerhalis Behiyem0305 33 haftalikken 2.300 gr di 45 cm boyu 20 sinde tekrar randevum var bakalim ne der 35 haftalik olmus olcak gittigimde 💙
ceco Belinya normal canım benim 34 de 2300 dü şimdi 35 haftalığız 36 da kontrol inşallah 3 e gelmiştir
Mavigozunannesi 31 deyim 1900 gr normal dedi dr 10 gün sonra çağırdı tekrar nst için yani kontrol e gel dedi artık ayda bir değil de 3 hafta da bir falan siklastiralim dedi
Buse_Nur Buse_Nur devlette muane oluyorum ne kadar doğru bilmiyorum 🤷🏻♀️ benim biraz fazlama gitti ultrasonda yanılma olabiliyor mu sizce ?
Ogrenci_anne Buse_Nur sen kaç kilo aldın canım? biz de 32 haftalikken gittigimizde 2.221 dediler doktor da sasırdı ama ben de çok aldım bir bağlantısı var mi bilmiyorum gerçi
Srfn11 Buse_Nur ultrason yanilmalari ztn az gostermesiymis fazla cikabiliomus bu kilosundan ama az cikmiormuscnm
GlsmmKlyn Buse_Nur bende diyabet var haftamız aynı seninle bebeğim 2200 diye doktor fazla ve 2 hafta önden gidiyor dedi seninki baya fazla doğruluğundan emin olamadım bi dahaki gittiğinde tekrar sor
Zeynocan23 Ogrenci_anne benim de 31+6 da 2150 dedi doktor normalden boyu birazcık uzun olacak dedi inşallah sadece genetik bir durumdur sıkıntı yoktur
Buse_Nur Srfn11 anladım 4 kilo ve üstü olursa sezeryan olmak zorunda diyorlar normal doğuma uygun değilmiş kilolu bebekler sizlerin bi bilgisi var mı ?
YNY Behiyem0305 Buse_Nur Hayır canım normal Doğum iri bebekte dağa kolay oluyomuş Bebek kendini daha iyi dışarı itiyomuş. Ben ilk oğlumu 4.100 doğurdum normal doğumla elhamdülillah hiç sorun yaşamadım .