Deryarslan Kızlar ağda ve epilasyon yapiyim dedim her yerime ağrı girdi karnim kasildi.siz bu işi nasıl yapiyorsunuz?zaten lazerliyim çok tuyum yok çıkanlar var yine de o yuzden güzellik salonu tercih etmiyorum. Bu arada 31+6yiz
Hll Deryarslan canım ben kuaföre gidiyorum. Yıllardr gittigim yer haliyle temizligine güveniyorum. İlk gebeligimde ise dolabmn boy aynasnn karşsna gecip öyle yapıyordum☺️Kuaför daha kolayıma geliyor ackcası😊
AzraCaglar Deryarslan İlk hamileliğimde bi kez kendim yapmayı denemiştim senin gibi. Ağrı olunca ondan sonra hep kuaföre gittim. Hala da gidiyorum😊
AzraCaglar Deryarslan İnsan ayak tırnaklarını kesmekte bile zorlanıyo karnı büyüdükçe😂. Sen bacağına nasıl ağda yapacan ki😅🙈
Deryarslan AyEr daha hiç kuaföre gitmedim lazer için gitmiştim.bu artık 1ay idare eder zaten sonra doğum yaklasiyor mecbur kuaföre gidecegim sanırım😕
Deryarslan Hll bacagimi ben de makineyle alıyorum hep sadece paket bölge ağda.neyse tecrube oldu😳az kaldı doğuma iyi kötü idare eder bu beni😌
Ryhnytm Deryarslan hiç sorma geçen kuaföre gittim her yerimi beş dkda yaptı iyi güzel hoş bikini bölgesine geldik hem jiletlemiitim hem kısaydım canım çok acıdı uzasın öyle geleyim dedim yarın kaldı elleri çabuk olduğu için çok acımıyo benimkinin sebebi belli kendin yapmaya kalkınca daha zahmetli lazerli olduğun için jiletle yapabilirsin aslında ağdayı lazerlilere pek önermiyolar çünkü bende lazerliydim güya 😂
Deryarslan Ryhnytm hamilelikte tüyler artti güya bitmisti çokta sayılmaz ama afedersin boylari uzun ağda rahat oluyor jileti pek sevmiyorum.artik yüzduk yüzdük kuyruguna geldik.lazer sil baştan olur 2-3seansta hallederim inşallah
Hll Ryhnytm lazerin seansı bitti mi jiletlemek yasak. Size kim bilgi verdiyse yanlş bilgi vermiş. Aksine agda,sakız,doktor eldiveni kullanmalarnı tavsiye ediyoruz. Lazer bittikten sonra jilet yapmanz en başa dönmeniz demektir.
Deryarslan Yoncagul benim eşimde yaparım dedi ayak tirnaklarimi da hep o keser ama bu sefer deneyim dedim bir kere agdayi cekememistim o yardimci olmustu bugün evdeyken hallediyim dedim
Sinem21 Deryarslan 30 haftalığım bende yaptım azıcık zorlandım bidahaki ay sanırım kendim halledemicem😂😂
Yoncagul Deryarslan Bu halimizde hele kocalar daha heyecanli sanırsın o hamile acitmadan yavaş yavaş ara vererek evde rahat rahat güldürüp moral verip güzel oluyor hee tertemiz oluyor mu yok tabi ki 😂🤪